RElacje inwestorskie

Opis działalności Spółki

Atomic Jelly S.A. prowadzi działalność na rynku gier wideo. Celem Spółki jest produkowanie i wydawanie innowacyjnych oraz oryginalnych gier komputerowych. Strategia studia zakłada wydawanie 1-2 średniobudżetowych gier rocznie, z czego produkcja przynajmniej 1 gry będzie samodzielna. Jednocześnie studio chce także poszerzać paletę platform gier z PC do konsol takich jak Nintendo Switch, PlayStation oraz Xbox.

Emitent jest producentem następujących tytułów: 303 Squadron: Battle of Britain oraz Project Remedium.

Działalność wydawnicza Spółki rozpoczęła w 2019 roku, podczas gdy studio nabyło prawa do gry Space Mechanic Simulator, przy czym działalność ta jest ograniczona do wydawania gier, do których autorskie prawa majątkowe przysługują Spółce. Atomic Jelly posiada też prawa do tytułu Train Mechanic Simulator. Symulator mechanika lokomotyw i pociągów pojawił się na rynku w 2017 roku.

Gry Atomic Jelly są sprzedawane na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem dedykowanych platform dystrybucyjnych, w szczególności Steam, Humble Store, Fanatical oraz w modelu dystrybucji fizycznej, poprzez tzw. „sprzedaż pudełkową” w popularnych sklepach. Spółka ma w planach poszerzanie palety platform gier z PC do konsol nowej generacji, takich jak Nintendo Switch, PlayStation oraz Xbox.

Kluczowym akcjonariuszem spółki jest PlayWay. Atomic Jelly jest notowane w alternatywnym systemie obrotu NewConnect od 9 lutego 2021 roku.

Ponadto celem bieżącego rozwijania kompetencji i budowy niezbędnych relacji z uczestnikami rynku, spółka ściśle współpracuje z poznańską uczelnią Collegium Da Vinci. Bartosz Rakowski, pełniący funkcję prezesa zarządu spółki, wykłada na uczelni wyższej przedmioty związane z projektowaniem gier.

Spółka prowadzi kompleksowe działania marketingowe i jest obecna na największych imprezach branżowych, tj.: Gamescom, Poznań Game Arena, Steam Festiwal oraz Pixel Heaven.

Atomic Jelly S.A. aktywnie prowadzi także forum gier oraz jest widoczne na swoich kanałach społecznościowych.